Selasa, 17 Mei 2011

~~gambar kenangan last paperku pada final exams (sem 1)~~

16/05/2011, isnin...akhirnye last paper final exams aku...seram n tkt gak...tapi dlm hati melompat2 nak hbis paper n kuar dri kolej nie....tension ddk kampus..mgkin sbb suasana nye kot...apa pun..aku happy dpt blok E...adik2 yg sporting n gembira sokmo je....dah la jdi ketua blok lak...huhuuh...apa pun aku enjoy walaupun ada yg msk air.....blok yg plg gempak..huhuh.....sdh lak jgk..mcm mane la plak sem 2 nanti..seramnye....heheheh...

nie timbalan ku....dri ganu kite...hehehh..apa pun sem dpn ko lak jdi ketua blok....aku nak ltk jawatan...hehhehhe

nie bersama effa,fini & farah....syg korang...muuuahhh
 
 nie lak effa,nohi,farah & fini...syg korang...muaahh...jmpa sem dpn ye...huhuhuh

nie bersama roomate...fini...syg fini...muaaaahh...jmpa sem dpn...


apa  pun aku MERDEKA...YAHUUU..YAHUUU..YAHUUUU....:)




Tiada ulasan:

Catat Ulasan