Isnin, 9 Mei 2011

~hari last aku keje di JKR WP 2010~

pada 30hrbln 2010,aku akn tgglkan opis bt kali terakhir...aku akn g berhijrah ke tmpt baru...aku ingin menyambungkan pelajaran yg lbh tggi...disni la tmpt aku menimba ilmu spjg aku keje...ingat lg,first day aku keje,aku trs g site bt keje auditan sbb kontraktor nak tamat tmph...so keje la bt audit...dah la x thu nak bt mcm mane...nasib baik aku di ajar nak bt mcm mane...nak thu aku audit dkt mane...tgk2 audit dkt POJ..tmpt lama aku keje sbgai kerani...byk gak aku belajar...bleh dikatakan tiap2 hari kene marah n maki lak tu....tapi nak bt mcm mane sbb aku bkn bos pun...jdi kuli je...isbbkan aku nak cri pengalaman keje,aku keje n sabar dgn kerenah org...nak bt mcm mane...tapi lain lak rasa keje d tmpt baru iaitu JKR WP...seronok la aku keje...x la tertekan sgt...mula2 je aku rasa tertekan sbb x thu nak bt mcm mane...byk je salah klur bt surat or memo.....apa pun aku byk belajar dsana la...bos pun ok je...x la mcm bos lama aku...tiap2 hari aku slalu kacau sue or akk emy...saja je kacau...seronok tgk diorg marah or ketawa...tapi skrg aku rindukan suasana mcm tu lak....huhuhuhuh...
aku keje dibwah seorg PP( penolong pengarah )...comel n baik orgnye...aku selesa keje dibawahnye...byk la aku belajar dari dia....cth bt surat,memo,bt payment n dll...byk la aku belajar...rindunye dkt opis...tapi nak bt mcm mane...untuk mencapai impian aku,aku kene berkorban la...aku mesti capai impian aku nanti..tggu ye...
sue,rindu la dgn ko...bile ye leh jmpa...mieza,trn la sni...tgk aku..rindu la dgn ko..huhuhu.....







nie la gmbr kenangan aku dsini....apa pun ia sentiasa dlm hati ku...bile ye leh jmpa...apa kata bt rombongan jkr dtg kuantan...heheheh..mengarot je aku nie....huhuhu...apa pun nanti aku ada masa,aku akan trn putrajaya ye....1001 kenangan....jmpa lg...syg korang....muuuuuuaaaahhhh...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan