Isnin, 9 Mei 2011

~Majlis Reunion 2010

salam smua...eeemmm skjp nye masa berlalu...banyak berlaku dlm dri ku....19/12/2010 majlis reunion diadakan di Ulu Bendul...sblm nie rancang d port dickson...tapi x jdi lak...x apa la apapun gmbira jmp korang...dah la kau dtg lambat...biasa la perempuan siap lambt n bgun lambt..biasa la time cti..nak rhat seckpnye...heheheh...jgn marah ye..apa pun aku ckp gembira...rest otak aku jap..masalah pun aku x ingat dah...rindu la dgn korang....mula2 aku x nak sbb malu la...entah la nape????mgkin dah lama x jmp korang kot....yelah kan dah lama x jmp...time aku smpai diorang tgh bt bbq...ramai gak yg ada...enjoy gile...hhehhe...org lain sibuk bt bbq,aku sibuk ambk gmbr...leh jdi jurukemera aku nie...aku dah biasa smua tu...mcm tu leh ambk keje part time tu...huhuuh...lps mkn,potong kek lak...fuhh meriah la...mcm2 ada..tukar hadiah pulak...lepas smua majlis dah hbis,aku x thu nak bt apa...apa lg g la tgk ular...beria2 aku..tgk2 4 ekor je ular...tapi besar bangat...klur ular tu telan aku,sthun x mkn...hehehe...aku gigih la panjat gunung...penat gile..mcm nak tercabut lak tu...lpas tgk ular,ambk gmbr lg...hbis stu kamera pnh gmbr nie...nanti leh bt kenangan...bile la nak jmpa korang lg...mgkin jmpa,korang dah kwin????tunang???...nanti bertambah meriah la...1001 DALAM KENANGAN....HEHEHHE..:)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan