Isnin, 9 Mei 2011

PASAL DIRIKU YG TERSAYANG

Nama diberi ..Nur Amirah Binti Jelani...dilahirkan pada 04/06/1989 di Hospital Tampin...berasal dri org ngori..heheh..skrg umurku 21thun dah...kjp je dah besar..heheh..aku mendpt pendidikan di sek.keb. sungai dua..then di sek men ren agama gemencheh..lpes tu aku merantau di sek men agama dato' hji mustafa...aku ada 6 adik beradik..smua perempuan n last..anak bongsu n manje....apa yg aku nak dpt la...tgk keadaan la....seronok gak jdi anak bongsu...hehehe...lpas SPM, aku dapat PLKN...sdh gile sbb time tu emak n ayah g tanah suci mekah....sdh la sbb smua kene urus sendri...dah la x thu apa2...nasib baik aku ada ramai akk..diorg la tlg aku...hehehehe...best gile g PLKN...smua aktiviti aku msk...kayak,kawat,tempuh halangan n menembak....3bln aku di Kem D' Bana Jempol...hehehhe..smua aku dpt di dlm ngeri sndri....lps PLKN, aku dpt smbg belajar di Kolej Komuniti Jempol N9...kos elektrik..mcm x caye leh ambk kos tu...dari kos agama tkr kos engineering lak...tapi aku mula minat kos nie..sbb pensyarah yg ajar pun enjoy je....heheheheh

 nie time dlm bengkel...lmbt sgt pensyarah..so aku bergambr dlu le...heheheeh

nie dekat kmpg.huhu

dekat office PMO Putrajaya

nie time majlis perpisahan kelab tarian...g mkn dgn pensyarah..kenyang n enjoy sakan..:)

skrg aku berada di Putrajaya..lepas hbis,aku trs dpt keje...rhat umah 3mggu je...mgkin rezeki aku dpat awal...byk kerja aku dpt...last2 aku ambk putrajaya.keje dkt PMO..wow keje dkt mahkamah...mcm x cye je.....dah la awal2 pg kene bgun..smpai umah lambt (mlm)...aku berkerja distu sbgai kerani maintenan...pnt gile...

syamsul abd kadir :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan