Rabu, 14 Disember 2011

sweet memory..

mlm nie tibe2 teringat zaman dlu2..mcm lama sgt aku tgglkan....seronok time stdy dlu...rasa nak undurkn masa,tpi x bleh la....time sijil,byk kenangan yg plg indah......kwn2 pun sporting...happy je time tu....time tu pada 2007, lps PLKN aku trs dpt smbg stdy.....mula2 kekok tpi excited sbb dah jdi mahasiswazah....hahah...akhirnye hbis gak zaman sekolah2...sku dapat kos electrik...dah lama zaman sekolah ambk subjek agama...nak jdi ustazah n angan2 nak g mesir terkubu lak....x apa la,apa yg berlaku ada hikmah n sbb knpa ia berlaku...skrg aku ambk kos engineering...so nak jdi jurutera or lect....doakan jdi kenyataan....

nie puteri yg ada dlm kelas....comel2kan...

nie suasana dlm bengkel....

time tarian untk konvokesyen...

time kursus di Terengganu....
time di TAMAN BUDAYA..ada aktiviti..huhuhuh
my roomate yg gile2 n sporting...syg korang..^-^
cntik x bju yg aku design...cntikkan.....rakan seperjuangan ku..
nie best friendku...muka comel2....
cpt masa berlalu...skrg aku smbg stdy lg di kuantan....tggl 2thun nak hbis stdy (diploma)..eeemmm lps nie,smbg degree lak....insyaALLAH...smga ALLAH mempermudahkan urusanku untk cpai sgala impian n cita2...smua hanye tggl kenangan je....aku akan ingat smpai bile2....terima ksh ALLAH memberiku bernafas lg atas muka bumi mu nie......

"Ya ALLAH,jdilah hambamu nie insan yg solehah,beriman,berakhlak,bertakwa n berilmu ddunia n akhirat..Lindungiku dri bisikan syaitan n anasir2 yg bleh merosakkan keimanan n ketakwaan ku pada-MU...smga impian ku jdi kenyataan n memperkenankan sgala doa2ku....AMIN3X"                   
^-^





Tiada ulasan:

Catat Ulasan