Selasa, 10 April 2012

mood kurang baik..............

tiba-tiba teringat ksh lama...terasa nak undur blik je masa..best time tu..klur stdy molek2,aku dah ke MESIR..bestnya...nape la aku nie????smua yg berlaku ada hikmah n sebab .......time sekolah byk kenangan manis n pahit....sek menengah form1-3 Sek.Men.Rendah Agama Gemencheh....time nie ddk luar..hari2 g sek naik bas sbb jauh gak..kot nak ayah hantar lak....byk la kenangan manis n pahit dkt sna..huhuhu...lps form3 pindah sek dkt Hulu Serting...Sek Men Agama Dato' Hj Mustafa...ddk asrama lak tu...yg x suka time orentasi..huuhu..pnt gile...smpai nak pindah sekolah lak...tpi pkir 2thun je..ddk jelah..redha..hahahhahha...tpi yg x leh lupa ada abg waden suka aku...terkejut lak...mula2 bg surat...then bg kain pasang lak....x sngka la jdi mcm nie...pening gak time tu..ramai2 member kata ada apa2 ke n gosip2 lg...abg tu yg minat aku...bkn aku....x sngka ada peminat time sek...huhuhu...kain pasang tu aku bt la baju..still ada lg..heheheh...mgkin abg tu dah g MESIR dah...terasa nak g sna stdy...x thu bile...doa2 bleh la stdy dkt negara org n tgk negara org yg cntik tu...huhuhu...dlu aku ambk kos agama n arab...nie skrg aku jauh dri bidang tu...aku ambk kos engineering....INSYAALLAH jdi engineer or lect..amin3x.....member2ku smua terkjt sbb aku kos ini...yg lain smua kos bhs arab,alquran alsunnah, n mcm2 lg la yg berkaitan agama islam....hbis form5 dpt lak PLKN siri pertama...dah la time tu emak n ayah aku g tunaikan haji..sdh gak sbb smua aku kene bt....dah la x reti...apa pun hdp kene berdikari.......smbg..^-^



 aku terasa nak pakai tdung labuh...rindu sgt2...tpi slow2 la aku bt perubahn....mula2 pakai jubah...take time gak nak pakai tudung labuh...smga ALLAH mempermudahkan urusan n hajat aku nie.....klur bleh nak mcm dlu...dlu aku pakai tdung labuh nie...sjk mata yg memandang...nak dapat suami soleh,aku kene memperbaiki dri spya ia jdi yg terbaik n muslimah solehah....nak cri suami or peneman hdpku ddunia n akhirat,bleh terimaku seadanya n keluargaku....ada agama (bleh pimpin aku n anak2)..nak cri yg semprna dimuka bumi nie x adakn jmpa....ALLAH TELAH CIPTA UMATNYA SEBAIK-BAIK UMAT....jodoh n mati smua dah tertls yg MAHA ESA...masa akan tiba jua..tggu jelah.....kadang2 cembru gak tgk org bercinta..sms n cll sntiasa...tpi pkir blik,couple lama2 nanti kwin ke????klur ada jdoh,kwinla...klur x ada jdoh,pts mcm tu je...klur mcm tu,buang masa,buang duit n buang segala2nye...memang la smua tu perlukan pengorbanan tpi sia2 je....apa yg berlaku jdilah teladan n pengajarn je....ALLAH BG KITE PELUANG HDP..HARGILAH HDP NIE...MATI HANYE SKLI JE...hilang pakwe,x semestinya hlg segala2nye...ada ALLAH,family,kawan n org sekeliling still sygkan kite.....jdoh tu ada,just x thu bile..cpt or lmbt je...smua nie KERJA ALLAH...ALLAH NAK BG YG TERBAIK UNTUK UMATNYE.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan