Isnin, 11 Jun 2012

peristiwa yg tidak dijangkakan

cuti sem nie aku seronok ddk umah...main2 dgn gemok (kucing kesayangan) n gaduh2 dgn akk...kelakar rasanya...ddk kmpung dua mggu sahaja je..then g ddk kl pulak...emak aku asyik tanye pasal kwin dkt akk aku...bila nak kwin?????pening aku...hari2 tnye..dah x thu nak bg jawapan apa lg..mcm tu kot klur perempuan lambat kwin...ahhhhh...bosannya nak jwb...jodoh dah ditentukan oleh ALLAH..kite just merancang je...huhhuhu...

time tu aku n akk aku tengah masak lauk..time tu kul 11.45am...aku n akk aku je masak..emak aku rehat la...time anak2 die blik,emak aku rehat..kitaorg lak gnati tmpt emak aku...eemmmm...tiba2 emak aku ckp pasal ustaz????ustaz mane pulak nie...rupa2 nye emak aku nak jdohkan akk aku dgn ustaz tu....kitaorag gelak...mcm x caya je emak aku cri....ingatkan main2 lak...emak aku kata klur aku x smbg stdy,emak kwinkan aku dgdoan ustaz...emak aku cri untuk akk aku..aku lak yg kene sbb akk aku dah ada pakwe...fuhhhh lega emak aku ckap ustaz tu dah nak kwin...syukur alhamdulillah...klur x..aku kene kwin dgn ustaz tu...dah la x knl..tiba2 nak kwin..x leh nak terima.....

skrg aku mls nk pkir psl cinta2 dah...aku nak trs kwin..bercinta skjp then trs kwin je dlm sethun ke...ada aku ckp dkt emak aku..emak crilah jdoh untuk aku....emak thu yg terbaik untuk anaknya..then emak ckp,cri sndrilah...eeeeemmmm...nak cri mane ye!!!!!!!!!....tggu org msk meminang jelah...senang cite..huhuhu...aku just berdoa apa yang terbaik untuk aku ddunia n akhirat....ALLAH MENGERTI SMUA YANG BERLAKU...apa pun aku seronok cti sem nie..huhuhu..lalalala...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan