Isnin, 9 Mei 2011

~suasana malam di Pantai Teluk Cempedak~

2/03/2011,akhirnye habis gak exams...yahuuuu...seronoknye...x sabar nak blik kmpg jmpa emak,ayah n kucing2ku yg comel...heheheh...tapi aku dah plan dgn adik2 n memberku nie nak g pantai....nak kata midnight bkn la just nak restkan tension lepas berputar pulas exams...dah la x chat cibuk gak nak g pantai....sblm exams,aku dmam trk gak la...suara pun rock..hehhehe..klur dah kene sakit,nak elok bapak susah...tension la klur skit...smua keje x jln...dapat gak aku tgk pantai pada waktu mlm....execited gile nak g...kitaorg g slps magrib...aku siap2 la dgn ctik2 sampai dik2 nie x knl aku...huhuhu...mcm nak g dinner lak..apahal g pantai je..heheheh...dik nie dah tmph 2 buah teksi...dlm perjalanan nak g sana,btuk aku dah mula dah....aku nak enjoy je,batuk nie mengada2lak....aku bt x peduli je dgn btuk nie....mkn ubat pun x jln gak....hehehheh



nie time tggu teksi dkt pintu msk utama

x sbar nak sampai pantai...mesti seronok....mcm x caya leh jejak kaki dkt pantai teluk cempedak gak....huhuhu....smpai je pantai,ramai nye org....sementara tggu diik2 nie sampai,ambk gmbr dlu dgn angin pantai yg kuat nie....dgn bunyi ombak.....dah la sjk pulak...berlawan2 dgn batuk n selsema aku nie....nie yg ku tggu slama nie...hehehhehh....aku pun jln2 ditepi pantai smbl main pasir yg halus.....aku menjerit sekuat hati....huhuhu...leka fikiran aku....mcm x caya aku bleh main buih belon...mcm bdk2 lak...apa pun aku puas jdi dri aku sndri...bt apa nak hipokrit...huhuhuhu....lepas jln2,g mkn md lak...akhirnye dpt gak mkn md...asyik mkn kfc je...bosan....huhuhuhu...aku mkn puas2 dgn angin laut yg sejuk n kuat.....apa pun aku enjoy hbis la...huhuhuu...




tgh menunggu yg lain ( x smpai lg ) posing dlu....hehehheeh

angin dkt sini,agak kuat...smpai aku leh semput lak.....mcm nak mati  ada gak...x leh nak bernafas dgn baik....huhuhuh...tu la akibat terlalu happy apabila sakit x elok lg...


wajah-wajah yg g pantai teluk cempedak....

nanti leh kite lg....ajak ramai2 la....bru meriah...tapi klur g lg skali, x mau sakit la...susah le...x leh nak gembira sgt...huhuhuhu





Tiada ulasan:

Catat Ulasan