Isnin, 9 Mei 2011

Program "HOTS"-HOW OF TO SURVIVE

pada 12 & 13hrbln,kolej aku bt program hots dkt KEM DESA CEMPAKA...dkt dgn laut...seronok gile...rest otak n lupa seketika masalah yg aku hadapi....lama gak x tgk laut....dgn angin n ombak membuat aku tenang...itulah ciptaan Tuhan untuk umatnye....smpai je kem,aku trs ambk gmbr...jdi artis sakan...gile bergmbr aku nie...kolej bt dkt sana smua sem 1....

aku smpai kem dlm kul 8pg....trn je bas aku trs ambk gmbr...bt kenangan...dlam dri nie nak g mandi,tapi ombak kuat lak...so x leh la mandi...tgk dri jauh je...nie la gmbr terbaru aku...ctik tak...rasa ada perubahan...nampk lg cun n ctik...hehehheeh..puji dri sendri....





byk la aktiviti yg telah dijalankan....cthnye..mcm mane nak uruskan masa/time table...kiraan markah..kawal emosi n byk lg la...yg pling seronok time riadah..main dkt tepi pantai....dgn pasir yg halus,ombak yg sederhana kuat...membuat aku terleka seketika n mengingat pelbagai kenangan yg aku lalui.....apapun aku kene trskan kehadapan....kengan yg lalu membuat aku pengajaran n teladan menempuh duagaan diluar sana....





apa pun aku seronok la...nanti nak g pantai lg...nak mandi lak...x puas time g kem tu...nak mandi puas2....hehehhe....
                 "BT YANG TERBAIK UNTUK DRI N MASA DEPAN"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan