Isnin, 9 Mei 2011

~enjoy d time square & bukit bintang~


 hari nie,aku kuar jln lg....3 hari berturut2, aku blik lmbt.....issshhhh apa nak jdi nie...huhuhu...nasib my sis, x marah le...adiknye blik lmbt...biasa la kuar jmpa member...bile lg nak jmpa....msg2 bz...time aku cti la ajak diorg kuar...hehhehe...apa pun aku enjoy la walaupun kecewa skit dlm hati nie....tapi nak bt mcm mane...aku hanye merancang,allah menentu sgal-galanye....aku insan yg lemah n x berdaya nak menghalang smuanye....huhuhu...

hari nie aku g time square n bukit bintang....dlm perancangan x g bukit bintang...tapi nak bt mcm mane kite just merancang,allah menentukan yg terbaik untuk umatnye....apa pun aku enjoy la jgk......huhuhuh







stu time square n bukit bintang aku berjalan.....kaki pun x lenguh lg...tapi member aku skit kaki lak...hehhheehh..smpai je time square,kitaorg trs g mkn...lapar katakan...hehhehhe...lepas mkn,trs g bli tiket wayang...tgk cite KEMBAR SIANG....best la gak...x ramai org...biasa lg time org berkerja....huhuhu...sementara tggu masa nak tgk wayang,g jln2 dkt kdai2...tgk apa yg menarik n bleh dibeli....hhuhuh...x pun cuci mata je.....



dah hbis stu time square pusing....jln2 dkt bukit bintang lak walaupun hjn...heheehh...lbt gile...jln2 dbukit bintang n sungai wang...biasa la time hjn nie,lapar lak.....kitaorg g minum ptg di bukit bintang...mkn roti n minum air je....huhuhu....nanti kite kuar lg la ye.....tggu cti sem....



insyallah kite jmpa lg ye...time aku cti la ye...leh kuar jauh2 skit ye....hehehheh...enjoy hbis la...hehhehe...thanks kuar dgn aku ye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan