Isnin, 9 Mei 2011

~Membuka Tirai hdpku 2011~


Salam...apa khbr???skrg aku berada di kuantan....belajar pulak...asyik keje je...apa pun seronok gak la..dpt member baru n tgk ngeri org...hehehe...aku lapor dri pada 4/1/2011 selasa...aku bertolak kul 7am n smpai kul 10am...rasa tkt gak time nak g...smua brg aku bwk...pnh satu bonet..hehehe..bkn dkt pun klur nak ambk brg klur tertggl...hahahaah...aku g ikut area genting...sjk gile...mcm g oversea..huhuhu..apa pun alhamdulillah selamat gak smpai...nasib baik la x accident...huhhuu..yg kelakr time g tu,haiway nak g kuantan,x byk kenderaan pun.....laju gile akk aku bwk....akhirnye smpai gak di kuantan....smalm aku bru hbis oreintasi...pnt gile...start orientasi hari selasa smpai hari sabtu....x ckp rehat...aku smpai dmam la...btuk pun smkin trk...apa pun,pesanan emak,ayah n buah hati aku kene jga dri baik2 dkt negeri org....so aku kene jga baik2 driku...msg2 jauh dri aku...tapi dkt dihati...msg2 srh suruh aku berjaya...aku kene berjaya dlm hdp ku...peluang hanye skali dlm hdpku...so aku kene hargai walaupun kene bertarung nyawa.....akhirnye aku dpt melihat ngeri org...aku kene kuat n jaga dri baik2...all the best mira.....

"YA ALLAH LANCARLAH SEGALA URUSAN HAMBAMU NIE DI DUNIA N AKHIRAT...SATULAH HATIKU DGN KEKASIH HATIKU...."


Tiada ulasan:

Catat Ulasan